• Brezplačna dostava pri nakupih nad 300€

Test »gorske vožnje« z električnim mopedom proizvajalca SUNRA Miku Max 49e / 1800W /20Ah

Test »gorske vožnje« z električnim mopedom proizvajalca SUNRA Miku Max 49e / 1800W /20Ah 969 478 E-moped

Test »gorske vožnje« z električnim mopedom proizvajalca SUNRA Miku Max 49e / 1800W /20Ah

Odločili smo se preveriti ali je ta mestni malček proizvajalca SUNRA sposoben tudi bolj zahtevne vožnje, recimo temu gorske preizkušnje. Izbrali smo kar traso, ki se nam ponuja kar izpred naših vrat, s ciljem pri hotelu Jakec na Treh Kraljih. Dobršen del vzpona je po trasi, ki so jo nazadnje prevozili, mislim da, kolesarji dirke po Sloveniji leta 2015 – kraljeva etapa. Naša načrtovana trasa je vidna na spodnji sliki (Google map).

 

 

Nekaj osnovnih podatkov: (Podatki: GPS Runkeeper)

  • Dolžina trase od doma pa do hotela Jakec Trije Kralji      19,9 km
  • Start (nadmorska višina – nmv )                                           338 m
  • Najnižja točka (nmv)                                                                 301 m
  • Cilj (nmv)                                                                                    1185 m
  • Višinska razlika                                                                        884 m
  • Masa voznika z opremo                                                           69 kg

Naš cilj ni bil pripeljati se  na Tri Kralje, ampak samo preveriti, kakšno gorsko razdaljo pa je moped sploh sposoben prevoziti. No, prav – rekli smo si, če pridemo do Planine pod Šumikom in od tam mogoče še domov, smo »zmagali«.

 

 

 

 

 

 

 

 

Začnimo torej! Preverimo ali je baterija E- mopeda Miku Max povsem polna in potem se od doma odpeljemo ob 9:35h. Dogovorjeno je bilo, da bo voznik vsakič z dvignjeno roko dal signal, da se je baterija izpraznila za 5%. Podatke o stanju baterije in trenutni prevoženi poti si bomo sproti beležili.

 

 

 

Še pomemben podatek – vozimo v »tretji« prestavi, kar pomeni, da moči mopeda »ne šparamo«. Eko mode preizkusimo kdaj drugič.

Pričeli smo z rahlim spustom in nato nadaljujemo  po ravninski cesti in po 2,6km prevožene poti, ko smo se že pričeli vzpenjati v hrib, je voznik E-mopeda MikuMax dal signal, da je baterija na 95% svoje kapacitete. Okoli 39km/h je bila povprečna hitrost vožnje.

 

Od tega trenutka dalje vozimo praktično samo še navkreber. Voznik vseskozi vozi z največjo možno hitrostjo glede na strmino klancev, ki jih premagujemo in mislim da le ta v nobenem trenutku ne pade pod 25km/h, kar je prijetno presenečenje, saj je trasa polna ostrih ovinkov, ki se iztekajo strmo v klanec.

Vožnja je mirna, tekoča in na Planini pod Šumikom, po prevoženih 15km in nadmorsko višino okoli 985m ugotavljamo, da je kapaciteta baterije še nad 40%. Seveda nadaljujemo do hotela Jakec na Treh Kraljih.

Pred hotel Jakec prispemo po prevoženih slabih dvajsetih kilometrih in petintridesetih minutah vožnje.

»Ostalo« je še 22% baterije.. Dovolj do doma?!

 

 

 

Dogovorimo se, da najprej spijemo kavo, pa se odločimo.. Pa saj je bila odločitev že v naprej jasna.. Poizkusimo, pa kar bo pa bo. Če je bil navzgor en sam klanec, je navzdol pač en sam spust…

Navzdol vozimo previdno, nismo na dirki, po zavornih lučeh vidimo, da voznik Miku Maxa veliko zavira, tudi povprečna hitrost na prevožen kilometer ni nikoli nad 40 km/h.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po 1h 5min in 27sek vožnje (brez časa za kavo) smo doma. Za celoten spust smo porabili dodatnih 7% kapacitete baterije – zanemarljivo!

Ostane nam še 15% kapacitete baterije, po 37,5 km prevožene poti in 884 metre premagane višinske razlike, HALO – skoraj en kilometer premagane višinske razlike. Veliko za tega električnega malčka med mopedi.

Seveda smo prijetno presenečeni in zadovoljni. In, ja – v prtljažniku E-mopeda Miku Max je dovolj prostora, da zraven denarnice, plastenke vode, rokavic dodamo še polnilec baterije. Mislim, da bi v primeru potrebe, baterijo v pol ure kjerkoli napolnili toliko, da bi zadostovalo za vožnjo do vašega cilja. Baterijo seveda lahko enostavno vzamemo iz mopeda in jo odnesemo do najbližje vtičnice in pričnemo s polnjenjem. Polnimo pa na enak način kot naš prenosni računalnik – enostavno.

Torej, če se odločate za nakup E-mopeda in ste bili v dvomih, da bi vas baterija lahko pustila na cedilu, verjamem, da so potem, ki ste prebrali zgornji zapis, ti dvomi izhlapeli kot megla v jutranjem soncu.

Če je že SUNRA moped s 1.800W baterijo zmožen takšnega izziva, je to še toliko enostavneje s 3.000W, 6000W ali 10.000W baterijo…

 In stroški energije in vzdrževanja so v primerjavi z motorji na notranje izgorevanje neprimerno manjši.

Strošek nakupa E-mopeda se vam lahko ob vse dražjem bencinu že v nekaj letih v celoti povrne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vreme je bilo v času preizkusa sončno, brez vetra.

  • Temperature pa:
  • Ob startu            24 stopinj Celzija
  • Trije Kralji           17 stopinj Celzija
  • Prihod domov   26 stopinj Celzija

V spodnji tabeli še nekaj statističnih podatkov o prevoženi poti (GPS Runkeeper)

Varno plačilo

Uporabljamo napredne varnostne protokole ter certifikate za zaščito!

Zanesljiva dostava

Naša dostavna služba pakete dostavi varno in v najkrajšem možnem času!

Garancija na kvaliteto

Garantiramo za svoje izdelke in vam nudimo strokoven servis v primeru težav!

Zelena energija

Pogon na električno energijo pomaga pri zmanjševanju ogljičnega odtisa!

Ostanite na tekočem z akcijami ter novostmi, ki jih pripravljamo v naši trgovini!

Zadnje novice & dogodki

© JUH-ART, Žiga Juhart s.p., 2022. Vse pravice pridržane.

Close Cart